Pircējam saglabājas visas tiesības, kas izriet no ES tiesiskajiem aktiem, turklāt ETEPAK SIA nodrošina pārdošanas garantiju visiem produktiem, kuras termiņš tiek norādīts pie katra produkta.
Garantijas termiņa laikā mēs novērsīsim defektu pie mums iegādātai ierīcei (izņemto defektu, kāds ticis norādīts konkrētās ierīces stāvokļa aprakstā pārdošanas brīdī) vai samainīsim ierīci pret līdzvērtīgu, turklāt jaunajai ierīcei tiek sniegta jauna, tikpat ilga garantija, kā sākotnēji iegādātajai ierīcei.
Ja jūsu datorierīcei, kas iegādāta pie mums, garantijas termiņa laikā, kāds norādīts pirkuma apmaksas rēķinā, tiks konstatēts trūkums, kas, pēc jūsu novērtējuma, ietilpst ETEPAK SIA atbildībā, mēs lūdzam jūs nosūtīt ierīci uz mūsu adresi:
ETEPAK SIA neatbild par informācijas saglabāšanu IT iekārtu informācijas nesējos, dati netiek kopēti un saglabāti, lūdzu, saglabājiet visu jums svarīgo informāciju kādā citā datu nesējā.
Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniska pasta adresi support@tvz.lv vai rakstveida, nosūtot uz adresi ETEPAK SIA, Bulduru prospekts 20, Jūrmala, LV-2010. Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienās, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:
– Vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
– Iesnieguma iesniegšanas datumu;
– Strīda būtību, prasījums un to pamatojumu.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējam un ārpustiesas strīdu risinātājiem:
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=LV